New Idol Whitening Pen

Am vazut ca sunt foarte multe bloguri care fac reclama unui anumit tip de produs de albire a dintilor si care la final iti dau un link de pe care poti sa iti comanzi chiar tu,din tari aflate la mii de km distanta acele produse wow la preturi "accesibile" care includ sau nu si tva,taxe de transport si alte taxe diverse.
Eu nu dau crezare acestor lucruri,nu fac comenzi online mai ales din America,si la preturi care pentru mine sunt exorbitante.Asa ca am incercat solutiile cunoscute de toata lumea:bicarbonat de sodiu,capsuni si bicarbonat de sodiu,zeama de lamaie,sare de bucatarie,apa oxigenata,pasta de dinti cu efect de albire(SIGNAL WHITE NOW,Hollywood Pearl Drops,Colgate pt albire,Blend-a-med pt albire etc) etc.Nimic nu a dat rezultatele promise.Asa ca,intr-o zi,cand mergeam la biblioteca judeteana sa imi caut niste carti pentru licenta,am trecut pe la un magazin proaspat deschis in oras: dm.
Mi-a amintit de Viena,pentru ca mergeam foarte des in dm-ul de acolo...era la 800 m distanta de universitate asa ca dadeam cate o raita.Si am intrat in magazin cu gandul sa compar preturile produselor din Viena cu cele de la noi.Si l-am vazut....si l-am analizat...insa am avut un soc atunci cand am descoperit ca ambalajul era gol inauntru.Ma intristasem.Dar am mers la casierie si am intrebat de ce e goala cutia si daca mai este vreunul pe care sa il pot cumpara eu.Si,surpriza:Erau scoase din cutie sa nu fie furate sau deschise.
Mi-am achizitionat produsul-minune si l-am achitat cu sufletul plin de sperante.
Este vorba despre stiloul de albire NEW IDOL,care chiar a dat rezultate.In 7 zile,aplicat de 2 ori pe zi,conform prospectului ramai uimit.Pretul este accesibil oricui,este pana in 50 lei(eu,personal am dat 26 lei),exista si in varianta pentru fumatori,spuma sau gel de albire.Tratamentul trebuie respectat cu strictete:nu ai voie sa bei vin rosu,ceai verde,ceai negru,cola,cafea atata timp cat il folosesti.Si rezultatul intr-adevar a fost cel asteptat.Sunt multumita si il voi recomanda oricui(nu fac reclama) pentru ca e simplu de utilizat,ascasa si nu este nici scump si cel mai presus de toate: DA REZULTATE!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Daca ai gresit in fata iubitei tale....

Impresii...trairi...intamplari...ganduri...viata...

Pamflete, Pamfleturi, Pamflet