Cuvinte in care nu mai cred....

Am auzit un miliard de cuvinte frumoase....am citit inca un miliard...m-au emotionat multe...dar cand ma asteptam mai putin,in vazul tuturor,am primit inca un miliard,care mi-a smuls o lacrima...2...10..100...un miliard...sa cred sau sa nu cred?Cuvinte in care nu mai cred.....:
"Si iata ca a rasarit si la mine soarele. Straduta mea a fost innorata prea mult timp, insa niciodata nu-mi pierdusem speranta. Totul a venit pe neasteptate. Nu am stat nici o secunda sa ma gandesc dar daca nu este ea asa cum vreau eu?! Dar cum vreau eu? Asa cum este ea: dulce, respectuoasa, grijulie, atenta, glumeata , sensibila, optimista. . Imi place cand rade, ador zambetul si vocea ei calda cand imi zice : Neata!. Ador sa ma trezesc langa ea, sa-i aud respiratia, sa-i simt pielea pe pielea mea si sa ii simt mirosul de care nu ma satur. Langa ea am invatat sa fiu mai bun, si mai fericit. Cu ea rad des, cu ea merg oriunde, inima mea nu se poate dezlipi de a ei si viata mea a renascut odata ce a intalnit-o pe a ei. Imi place cand este curioasa si cand se gelozeste. Langa ea nimic nu este greu, totul vine de la sine si trecutul dureros il arunc intr-un sertar. Langa ea fiecare zi este diferita si speciala, ziua ploioasa este cea mai minunata, iar cea insorita este brilianta. Te iubesc zana mea pentru tot ce reprezinti in viata mea si pentru tot ce ai facut pentru noi. Te-am iubit, te iubesc si te voi iubi!!!"

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Impresii...trairi...intamplari...ganduri...viata...

Daca ai gresit in fata iubitei tale....

Pamflete, Pamfleturi, Pamflet