Lenea daca ar durea,multa lume ar tipa!!!!

Sunt lucruri pe care as vrea sa le fac,insa nu am ocazia.Pentru altele,nu am bani.Alte lucruri s-ar putea face,daca mi-as face timp.Iar pentru unele,nu am timp deloc.chiar nu am.Deci,o cale s-ar putea gasi,cumva...
Majoritatea duc la acelasi punct comun:LENEA!De care toti suferim intr-o mai mica sau mai mare masura si care se manifesta diferit!
Eu recunosc:M-am nascut obosita si traiesc ca sa dorm!Sufar de lene acuta sau cronica( nu stiu exact care e mai grava),uneori imi este lene si sa dorm,si sa stau ....imi vine sa tip de lene!
Cred ca m-as auzi pana in Australia daca as tipa,la cata lene am pe mine :))



Acum,revenind la lucruri mai serioase,lenea asta pe care cred unii ca o au ei sau altii din jurul lor nu e chiar lene,ci se numeste oboseala cronica.Este provocata de stres,care poate duce clar la imbolnavirea ficatului,bilei si automat la cerinta organismului de odihna...cere tot mai mult somn....si cu cat dormi mai mult,cu atata mai mult ai tot dormi....Dar oare,o sa te saturi la  un moment dat de atata somn?unde sa tot bagi?

Raspunsul la aceste intrebari l-am gasit eu:D:D:D
Am facut un experiment si am reusit sa dorm in 4 zile,58 ore. mult? putin? cert e ca nu m-am saturat si as mai fi putut dormi inca pe atat,daca nu ar fi trebuit sa imi fac dus,sa mananc,sa ma spal pe dinti,sa imi aerisesc camera,sa imi fac curat ......Chiar si asa,dormitul non-stop nu face bine.Eram mai molosita decat atunci cand dormeam doar 2 ore pe noapte,sau ma intorceam din club la 3:30 dimineata si la 7 eram in picioare sa plec la facultate....si eram fresh...:D:D:D:D

Asa ca,sfatul meu pt cei care citesc:Nu va dormiti viata,ca una aveti!Traiti orice clipa ca si cum ar putea fi ultima!Nu e gandire emo,nici pesimism,dar niciodata nu se stie cand se opreste ceasul vietii....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Daca ai gresit in fata iubitei tale....

Impresii...trairi...intamplari...ganduri...viata...

Pamflete, Pamfleturi, Pamflet