A venit vacanta,cu trenul din...craiova!

A venit vacanta cu trenul din craiova la mine,in sfarsit!De cand asteptam!Este oficial prima saptamana de vacanta!Gata sesiunea,gata practica,VACANTAAAAAAAAAAAA!Ah,ce dor imi era sa mai stau si eu pe acasa.Ma saturasem de Craiova,dupa ce ca mi-e drag de orasul ala de nu mai pot,mi se pareau ultimele 2 sapatamani de practica un cosmar...nu se mai terminau...:((......Dar in sfarsit,e vacantaaa:D

 
Si,cum vacanta de obicei se ia vinerea,am venit acasa,m-am odihnit putin si sambata m-am apucat de daramat...exact...de daramat!Imi renovez camera si a trebuit sa dau toata tencuiala jos de pe pereti.Greu,am facut si febra la maini,dar asta este.Asa ca in vacanta asta,am activitate.Unii pleaca la mare,munte,in strainatate etc,eu stau acasa si imi renovez camera.:)) Ce blestem...dupa ce termin cu camera poate pup si eu marea  vreo 4-5 zile,dar back to basics faster,caci trebuie sa ma apuc de invatat pt restanta....So,Vacanta mea e mai scurta decat permisia unui detinut:(.......

Vacanta placuta tuturor!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Daca ai gresit in fata iubitei tale....

Impresii...trairi...intamplari...ganduri...viata...

Pamflete, Pamfleturi, Pamflet