Si pentru ca trenurile sunt inca pasiunea mea....am sa scriu o povestioara despre un print care venea la printesa lui calare pe un tren personal cu vagoane de accelerat....=))

Glumeam 8-}
Nu,este vorba tot despre pasiunea mea pt CFR,dar nu la modul acesta;;)
Se intampla vinerea trecuta,insa cand am ajuns acasa franta de oboseala nu am mai fost in stare sa fac nimic....si sambata am avut probleme cu pc si tot asa.bine ca s-au rezolvat...Am terminat cursuri,laboratoare,mi-am facut bagajelul,m-am intalnit cu 2 colege,ne-am urcat in taxi si drumu' la gara.
Am ajuns in gara,am stat la o coada de-ti venea rau,nu pentru ca ar fi fost extraordinar de multi oameni veniti sa cumpere bilete,ci pentru ca tanti de la ghiseu se misca slow motionX( in 10 minute ea dadea doar un bilet.
Si ne-a venit si noua randul sa luam bilet,mai erau 5 minute pana sa plece trenul,am luat biletul si am tuns-o spre linia 4.Surpriza:D :D :D   trenul nu era tra la linie...ramasese blocat pe undeva mult mult mai in spate de gara.Am crezut initial ca avea vreun rapid intarziere si cine stie?poate ca il asteapta,caz in care la 15:48 trenul nostru trebuia sa plece,iar in momentul acela ceasul era deja 15:51.Ma rog,am asteptat....pe la 16:15 l-au tras la linie,acolo unde trebuia.Toata lumea s-a urcat in tren si bineinteles ca ne asteptam sa plece in orice clipa.Da' si ce daca?Nu era dupa noi oricum,nici macar dupa cei care trebuiau sa prinda vreun autobuz sau microbuz de unde ajungeau cu trenul pana acasa.Si tot am stat in tren cu gandul ca poate plecam si noi pe zi,inainte sa se intunece....pana la ora 16:45.Si am plecat din gara Craiova cu o intarziere de 1 ora din start.Nimeni nu stia ce se intampla,sau ce se intamplase asa ca atunci cand a venit "nasul" sa controleze biletele mi-am facut curaj si am intrebat.Intrebare si raspuns:^:)^ s-a stricat de 2 ori locomotiva si a treia oara s-a luat curentul.Locomotiva era una dintre cele mai vechi modele,la fel ca in poza de mai sus,asa ca se subintelege...Dar nu s-au gandit sa o schimbe,desi au vazut cat de defcta era...
Am vorbit cu una dintre colege a doua zi,pt ca vroiam sa aflu  cand a ajuns in Tg-Jiu : la ce ora s-a intamplat minunea si am fost putin uimita,recunosc...Locomotiva s-a mai stricat o data dupa ce a trecut de gara de la mine si in loc de 18:49,a ajuns in statie la 19:20...Acum nu ma mai mir...de fapt si atunci cand mi-a zis colega mea ora la care au ajuns in Tg-Jiu am fost uimita doar cateva secunde,pentru ca mi-am amintit ca traim in Romania...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Impresii...trairi...intamplari...ganduri...viata...

Daca ai gresit in fata iubitei tale....

Pamflete, Pamfleturi, Pamflet