Filme care merita vazute

De cand eram mica imi placeau filmele.Ce e drept,nu prea intelegeam eu esenta lor sau mesajul transmis,nici nu eram in stare sa termin de citit tot randul de la subtitrare pentru ca trecea prea repede...Cand am mai crescut si am invatat sa fiu atenta la cuvintele alea care fug fara sa imi dau seama nu stiu incotro,am reusit sa ma prind de unele lucruri si ma bucuram ca nu mai aveam nevoie de mama,tata sau bunicul sa imi termine de citit sau sa imi zica ce am pierdut eu incepusera sa imi placa serialele de pe atunci gen Rebecca,Sunset Beach.Dupa ce am inceput clasa I,nu mai aveam timp de filme,insa unul imi ramasese in suflet si eram fidela:SUNSET BEACH,filmul din care am invatat limba engleza...Stiu,pare greu de crezut dar asta este adevarul....
Dupa ce am ajuns in faza aceea a vietii cand incepe sa iti placa cineva,sa simti fluturasi in stomac am inceput sa inteleg mai bine filmele...adica pe la 15-16 ani daca vedeam un film in care unul din indragostiti murea plangeam si stiam de ce:imi parea rau....
La 20 de ani,cand am vazut de toate,cand am inteles ce inseamna sa pierzi pe cineva drag,ce inseamna sa fi iubit si sa iubesti,sa lupti pentru ceea ce iti doresti,sa te chinui singur sa ajungi acolo unde nimeni nu iti dadea nici macar un strop de credit ca vei putea ajunge,acum,cand am vazut ca nimic pe lumea asta nu este corect,nimeni nu te ajuta fara vreun interes si sinceritatea mea fata de restul este de fapt,cel mai mare defgect si cea mai grava boala,cand vad ca aceia pe care i-ai ajutat de fiecare data cand au avut nevoie,riscandu-ti chiar locul tau pentru ei si care atunci cand tu ai avut nevoie ti-au intors spatele,cand totul se rezuma la bani,azi,cand toti au mai mult de 2 fete si nimeni nu iti vrea binele....nu poti avea incredere decat in Dumnezeu,in tine si in parinti....Acum,cand am vazut multe si mi-am dat seama de multe,cand am realizat ca lucrurile pe care mi le spuneau altii si credeam ca sunt povesti mi s-au intamplat si mie si s-au dovedit a fi foarte posibile.....Acum,pot sa clasific filmele in functie de tematica lor,sa le inteleg, sa le "traiesc",sa ma aseman unor personaje cu povesti asemanatoare cu a mea si sa incerc sa trag o concluzie demna de urmat ca si un sfat....am invatat din filme sa pretuiesc viata cu bune si cu rele....si poate ca mi-am amintit sa ma bucur de lucrurile marunte pe care le luam ca si normale ,firesti si fara importanta....
Asa ca am facut o lista cu filmele care mi s-au parut mie ca merita vazute.
-Water for Elephants(2011)-un film foarte frumos,care m-a impresionat pana la lacrimi; 
PAY IT FORWARD





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Daca ai gresit in fata iubitei tale....

Impresii...trairi...intamplari...ganduri...viata...

Pamflete, Pamfleturi, Pamflet