Connect-R

Cine nu il stie pe Connect-R?Nu cred ca exista vreo persoana care sa nu il stie...sau sa nu stie nici macar o melodie de a lui(bine,in afara de cei care asculta DOAR MANELE)8-}   
Numele lui adevarat este Stefan Mihalache,s-a nascut pe 9 iunie 1982 in Bucuresti.A colaborat cu Alex Velea,Anda Adam,Dj Sava&Raluca si multi alti si a castigat diverse premii cu melodia "Burning Love".
Astea sunt lucruri pe care poate ca multi le stiu sau nu ,insa nu multi stiu ca este un artist foarte de treaba.Spun asta pentru ca miercurea trrecuta(adica pe 17 noiembrie) am avut Balul Bobocilor la facultate.Pot sa va spun ca a facut super atmosfera ,  a cantat live si oricum a facut show.Asta e un lucru pe care nu l-au reusit multe vedete in Craiova,la balul boboceilor studenti si nu numai.Este foarte apreciat,pot sa spun ca 90% din cei care erau acolo stiau sa cante melodiile lui fara sa se incurce  la versuri.A fost plin peste tot pe unde s-a putut sta/dansa etc.
    


 Dupa ce s-a terminat toata nebunia in Casa Studentilor,unde a avut loc balul,petrecerea a continuat si in Club Bizzare,unde si-a facut aparitia si Connect-R.A stat destul de putin,maxim 15 minute,insa a facut poze cu toata lumea in acest timp (si el si dansatorii lui),au discutat si nu s-au purtat ca si cum ei ar fi vedete,iar restul...niste...doar oameni...in fine...
Chiar daca multi il desconsidera pentru ca faptul ca este tigan,eu nu cred la fel.Si ce?E tot om.Canta bine,e in stare sa tina un spectacol live mult mai bine dacat un roman care se da mare vedeta si cand il pui sa-ti cante o piesa i se duce vocea...."de la inghetata" =)) Si nu stiu daca poate nega cineva faptul ca are talent.Si ca se descurca.
Il apreciez foarte mult si imi plac melodiile lui;ma bucur ca a fost la noi la bal.Insa ceea ce regret este faptul ca nu m-am dus in club dupa bal:((.Am stat pe tocuri de la ora 19:30 pana la ora 01:30 si m-a innebunit coloana(am niste problemute la coloana).Simteam ca ma taie cineva de la jumatate in jos si nu am mai putut rezista.Asa ca m-am gandit sa ma intorc la camin.Si iata ce am pierdut:


 


Ea este colega mea de camera,Diana,colega de facultate,de an,de grupa....a facut poze cu Banana(unul din dansatorii lui Connect-R) si cu Connect-R.Si nu numai ea:....Daca stiam ca va veni si Connect-R in club,ma duceam fara pantofi=)),iar data viitoare imi iau adidasi in picioare=))
Am pus aici cateva filmari de la bal  (cu Connect-R si dansatorii lui,bineinteles)

Comentarii

  1. eu il ador pe banana..astazi 14.07.2012 a fost concert la mall..am inebunit de ciuda ca nu am putu face poze cu banana <3<3,e atat de bun si de frumos :x:X:X::X:

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Impresii...trairi...intamplari...ganduri...viata...

Daca ai gresit in fata iubitei tale....

Pamflete, Pamfleturi, Pamflet