forumul 3REI SUD EST

De-as putea avea o sora,ea as vrea sa fie...sau macar verisoara,ori vecina cu mine

Toata lumea stie despre cine e vorba,cunoaste trupa...Cei 3 magi de la Rasarit : Laurentiu Duta,Viorel Sipos,Mihai Budeanu.
Nu are rost sa dau alte detalii,pentru cei care sunt fani ar fi inutil,iar pentru cei pe care nu ii intereseaza,la fel.Restul,gasesc pe Google.Sunt fana 3se de la varsta de 7 ani,da,inca mai sunt....Desi s-au despartit,inca mai ascult melodiile lor,mai privesc inregistrari de la emisiunile unde au fost invitati,concursuri,clipurile lor etc....A fost dureroasa despartirea,am trecut foarte greu peste...De fapt,sincera sa fiu,nici nu stiu daca am depasit momentul cu adevarat....
M-am simtit mult mai aproape de ei prin forumul 3se,prin fanii pe care i-am cunoscut acolo....forumul 3se.
Mi-am facut unii prieteni,poate chiar si dusmani,am impartasit bucurii si necazuri,ganduri,visuri si vise cu multe persoane de acolo si cu unele chiar m-am intalnit...
Imi permit sa enumar aici:LILY,Dedeea,Alexandra,Anca,Larisa,Daria,Alexandru,Andy,Andreea...dar si colegele si prietenii pe care i-am facut sa se inscrie pe acest forum..
Dintre cei enumerati mai sus,mi-ar fi placut sa ma intalnesc cu toti,insa pe Andreea am vazut-o in Herastrau,pe 15 august,din greseala:">dar nu am avut curajul sa ma duc la ea...restul sunt departe de mine,Dedeea nu o sa scape...iar cu Lily m-am intalnit a 2 a oara anul acesta.
Am cunoscut-o pe forum ,cand m-am inscris,cred ca sunt vreo 3 ani de atunci,daca nu mai mult..am vorbit pe mess,apoi la telefon,iar in vara anului 2009 ne-am intalnit prima data,in satul de vacanta din Mamaia.
Recunosc ca initial nu prea stiam de unde sa o iau,noroc ca ma stia ea pe mine din poze...Si pentru ca ea este foarte misterioasa si stiu ca daca as divulga prea multe,as lua bataita,:">:D,am sa v-o descriu subtil:
e o fata calma,blanda,de treaba,vorbareata,cu un suflet mare si haioasa,e frumoasa,vorbeste putin rarait,repede de zici ca e olteanca de a mea,si desi poate unii si-au facut o parere despre ea cum ca ar fi dura ,va pot spune ca e exact invers si e si timida...Iubeste mult animalutele si de plus si de companie(vii) si ii place sa mearga muuuult dar muuuuuuuuuult pe jos.
Asa ca anul acesta,cand am fost la mare nu puteam rezista sa nu ma intalnesc cu ea..mi-era dor de ea si vroiam sa o vad,sa vorbesc cu ea...nu puteam sa stau acolo si sa plec fara sa ne vedem,deci a 3a zi am sunat-o sa ne vedem si,...si a venit....va arat acum o poza cu mine si ea.
Asa...sper sa nu ma omoare pentru ca am pus poza asta,dar eu una zic ca nu se vede nimic in ea...nicio Lily...Ma simt mandra ca am avut onoarea sa o cunosc face2face...e o fata deosebita,o prietena de nadejde si nu mai zic nimic,pentru ca s-ar putea sa imi bata clopotul curand:))=))

O iubesc si atat!:D..si iarta-ma pt ca am pus poza...dar nu m-am putut abtine:">
M-am simtit bine la mare,as mai vrea...a fost de vis...
as vrea sa ma mut acolo..la iarna as vrea sa ma duc din nou..dar astea sunt VISE sau VISURI.
Dedeea a stat in hotelul"vecin" cu al meu,insa mi-a fost jena sa o sun...plus ca eu mai stateam o zi si plecam,iar ea tocmai ce venise acolo de vreo 2 zile..era sa nu-mi scape...

Tare as vrea sa o vad si pe Anca face 2 face,dar nu stiu ce sanse sunt....e departe:(...ehh..speranta moare ultima nu?Si pe Ale,ca sunt farte curioasa daca face 2 face i s-ar mai parea ca sunt "olteanca bolunda" cum imi zice ea...

Oricum,vreau sa multumesc tuturor celor de pe forumul 3se...pentru tot.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Impresii...trairi...intamplari...ganduri...viata...

Daca ai gresit in fata iubitei tale....

Pamflete, Pamfleturi, Pamflet