Traim in Romania

     Aveam o restanta luni si m-am trezit la ora 4 dimineata sa ma duc cu trenul in Craiova.Toate bune si frumoase.In tren,cum urc,control de stat.Am prezentat biletul,la care controlorul imi zice ca nu are stampila pe verso si ca ramane la el(asta deoarece la mine in gara nu se dau automat biletele ci sunt niste hartii,ca pe vremea lui Iliescu:)) pe care scrie data si destinatia  ).Mi-am dat seama ca o sa-mi mearga "bine" toata ziua pt ca incepusem de dimineata:)).
    Ajunsa la destinatie,ma duc sa imi iau bilet pt autobuz.Dau banii si imi zice ca s-au scumpit.Mai caut in portofel,mai scot bani,intre timp vine un nene si cere 2 bilete.Si le da pe toate la gramada.Iar nenele ala le ia.Dau si eu restul de bani si cer biletul.Iar vanzatoarea imi zice ca mi-a dat biletul.Ii mai cer unul,sau daca nu sa imi dea banii inapoi,ea nimic,ca il lua nenea ala de a fost inaintea mea si ca nu o intereseaza.La care eu ii zic:"Doamna,sun la politie!"In fine,nu am rezolvat nimic,pt ca nu aveam timp de politie,am lasat-o...poate sa isi cumpere lumanari de banii aia....asa m-am ales si cu banii dati si fara bilete si am mers si pe jos...si e destul de la gara Craiova pana la facultatea unde invat eu.
   De parca nu ar fi fost suficient,ajung la facultate si vine alt profesor sa dam examenul,ne baga pe serii de cate 10-12 studenti in sala.Dau examenul si ma duc la Secretariat sa intreb cand se fac cererile pt RR.(de teama ca nu ii convenea profului ce am scris eu in lucrare si nu imi da 5,pt orice eventualitate sa mai dau o data peste o saptamana examenul la mecanica).Aflu de acolo ca era ultima zi in care se puteau depune cererile si ca lucrarile noastre nu pot fi corectate ca nu este proful titular la facultate.Dupa 2 zile se vor afla rezultatele.Asta insemna ca daca picam examenul nu mai aveam nicio sansa sa mai dau in RR,pentru ca expira timpul pentru cereri...Sun  a 2-a zi la Secretariat sa intreb nota si mi se spune:-" Nu pot afisa la avizier rezultatele,nici pe internet,nici nu iti pot cauta not ca am treaba cu cererile."...eu de unde aflu nota si daca mai pot sa dau o data examenul?...de nicaieri...
Ziua urmatoare aflu si eu nota,anuntata fiind de unchiul meu care s-a deplasat personal la facultate sa imi caute nota....Dupa ce m-a fiert vreo 10 minute la telefon,imi zice nota direct!:D:D:D:DSlava Domnului ca am luat examenul si ca nu mai e nevoie sa il dau din nou...Am luat 7 asa ca imi iese media(pe tot anul I ) pentru bursa,pt ca e peste 7,50 si deci poot sa-mi mentin "venitul" pana in sesiunea urmatoare...

Comentarii

  1. hai frate!!!de fapt,nu ma mai mira nimic in tara asta de cacat....pacat ca ti s-a intamplat tocmai tie;) data viitoare,injura si fa scandal!

    poooop!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Daca ai gresit in fata iubitei tale....

Impresii...trairi...intamplari...ganduri...viata...

Pamflete, Pamfleturi, Pamflet