dragostea..in viata mea

Ne stim de mici,numai ca nu ne amintim unul de celalat pe la varsta de 2-3 anisori.Stim doar ce ne povestesc parintii nostri:cand ne intalneam,ne jucam pana oboseam si adormeam:))...cauza:Nasii lui sunt mosii mei si de Anul Nou finii trebuiau sa mearga la nasi,iar nepotii(in cazul meu) la mosi,ca sa ma dea "LA GRINDA"(un obicei care se practica prin zona Olteniei de acum cateva sute de ani).Nu,nu suntem niciun fel de rude,daca asta va intrebati.am cautat in cele mai adanci radacini si nu am gasit nimic:D...iar acum vreo 2 ani si ceva fiica moasei mele a avut nunta.

Bineinteles,printre alti invitati,am fost si noi si finii lor.Acolo am inceput sa ne privim cu coada ochiului fugitiv...desi moasa mea il lauda pe el in fata mea si pe mine in fata lui,eu ziceam ca nu ma intereseaza,iar cand s-a rupt painea in capul miresei am prins o bucata mare si am zis ca ar fi bine sa mai dau si altora...si m-am dus la el....l-am privit in ochi si i-am dat o bucatica...seara,la restaurant,moasa mea vroia poze si cu finii si cu nasii, asa ca a fost nevoie sa ne reunim toti sa facem poze...pozele pe care nu le am nici acum:))...el mi-a cerut id-ul ca sa imi dea pozele,eu am zis ca nu am nevoie sa le iau de la el,ca mi le da mosul..in fine...am renuntat.Am vorbit putin,am glumit,iar dupa ce s-a taiat tortul eu am plecat acasa cu parintii mei...numai la el ma gandeam,dar nu am recunoscut niciodata....:">...2 saptamani de zile numai despre el vorbeam,dar parca nu imi dadeam seama...iar cand am inceput scoala,am intrat pe mess sa iau pozele de la nunta de la mosul meu.Acesta mi-a dat id-ul finului,sa le iau de la el,pt ca se grabea se plece in Grecia in vacanta o saptamana.am luat id-ul,l-am bagat in lista,i-am zis ca vreau doar pozele si apoi ii dau Ignore...si am inceput sa vorbim,mai in vrajeala,mai in serios si uite asa azi implinim 2 ani de cand suntem impreuna...iar in noiembrie facem 1 an de logodna:">:">

LA MULTI ANI BB ALATURI DE MINE!!!TE IUBESC MULT!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Impresii...trairi...intamplari...ganduri...viata...

Daca ai gresit in fata iubitei tale....

Pamflete, Pamfleturi, Pamflet