din nou....la scoala

   Anul 4 de facultate...si ultimul....a fost greu pana acum,dar si ce va urma in vara va fi greu..am trecut prin multe,am cunoscut oameni noi,mi-am facut noi prieteni,dar si  "Prieteni" ;) ,am trecut prin multe si am invatat multe lucruri,care sigur imi vor folosi pe mai departe...
  M-am apropiat foarte mult de unele persoane,am inceput sa capat incredere in ele....am incercat cat am putut de mult sa ajut pe cine a avut nevoie...am reusit sa ajut,dupa care am primit si recunostinta bine meritata:SUTURI IN FUND,pentru care tin sa multumesc celor care ar trebui sa se simta si promit solemn ca nu o voi mai face...
  Si cum viata la camin inseamna o camera cu inca 4 colege,pot spune ca am doua colege noi:Corina sau "I" si Adela(Adelicious).Sunt super de treaba,maxime de gasca,haioase,lenese(nu exagerat,incat sa nu se pastreze curatenia) si nebune ca si mine:D:D:D:D
desi a trecut deja o luna si jumatate,nu am avut timp sa iesim toate 5 la o plimbarica in parc,din pacate...datorita programului nostru incarcat de la facultate,dar si din cauza ca se intuneca destul de devreme.Dar asta este planul pentru primvara:d:D:D:D.
  Adela  s-a angajat acum,lucreaza in ture,ii place si personal,ma bucur foarte mult pentru ea.Iar Corina este in ultimul an si a inceput sa se distreze si ma bucur si pentru ea.:D:D:D:D
  Anul asta vreau sa fac ceea ce nu am avut timp sau chef sau curaj sa fac pana acum...am asa o lista lunga...lunga de tot...pe care o voi posta mai tarziu....
  Vreau sa devin o persoana care nu se mai gandeste la ceilalti,pentru ca este timpul sa ma gandesc si la mine,sa ma pun pe primul loc pe mine,sa ma bucur de viata si de ultimul an la facultate....
  Va fi greu pentru mine cu licenta,este mult de munca si sper sa reusesc sa fac un lucru bun.dar in acelasi timp as vrea sa imi gasesc timp pentru a face ceea ce am in cap,ca sa nu termin facultatea cu regrete...
   In plus,am niste vise si visuri mari pentru ce va urma dupa terminarea facultatii,imi doresc mult sa se realizeze,insa depinde... karma... all is karma!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Daca ai gresit in fata iubitei tale....

Impresii...trairi...intamplari...ganduri...viata...

Pamflete, Pamfleturi, Pamflet