Mi-am promis mie ca o sa te fac sa suferi...si am crezut ca voi reusi...am zis ca o sa incerc sa nu te caut deloc 2 saptamani...apoi am redus la una singura.Si de fiecare data cand imi inchideam telefonul,ma mancau degetele...il deschideam,iti dadeam sms sau te sunam..pentru ca nu suportam ideea sa nu stiu ce faci in momentul ala...pentru ca mi-e greu sa ma gandesc la altceva,pentru ca nu ma pot concentra nici macar sa invat pentru restante...

Intr-o relatie la distanta ,cea mai importanta si piesa de rezistenta a acesteia este increderea.Daca nu mai e incredere,nu mai e nimic!!!!
Desi aveam ce face si puteam sa plec de langa telefon,sa nu te caut,puteam sa le inchid pe amandoua si sa le arunc undeva,sa uit de ele,nu puteam sa ma gandesc la altceva daca nu vorbeam cu tine....
Stiu ca te cautam mereu cu diverse pretexte...si stiu ca e greu sa iert,sa uit,sa merg mai departe...stiu ca ti-am promis ca iti voi mai da o sansa ca sa imi demonstrezi ca meriti sa te iert...ca mai meriti o sansa...:))

E greu,pentru ca au fost momente frumoase,clipe pe care nu le voi mai trai niciodata,pe care nu le voi uita niciodata...Dar am sa te fac sa suferi...Astept sa expire termenul...ala de 14 ;))

Eu cand iubesc,o fac din tot sufletul meu si cu toata inima!In cazul acesta,am crezut ca va fi FOREVER....Dar se pare ca totul are un sfarsit la urma urmei...Pana si viata..odata si odata tot se termina...Si toate lucrurile frumoase au un final,din pacate...Pentru unii,sunt happy ending...pentru mine(noi) a fost DRAMA!SAD FINAL!
Daca am promis,trebuie sa ma tin de promisiune....
Si voi reusi,dupa,vei vedea!
O sa regreti!
O sa te doara!
O sa suferi!
Abea atunci o sa realizezi cat de mult ai tinut la mine...Doar ca...VA FI PREA TARZIU!

Comentarii

  1. da bebe stiu. numai ca eu am pierdut razboiul din start. nici nush de ce lupt sa castig batalia. poate ca ma impinge de la spate iubirea pe care ti-o port... dar nah pentru tine nu inseamna nimic

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca l-ai pierdut,inseamna ca esti constient ca nu vei castiga nimic!Dar ai zis ca lupti sa castigi batalia...

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Daca ai gresit in fata iubitei tale....

Impresii...trairi...intamplari...ganduri...viata...

Pamflete, Pamfleturi, Pamflet