Visul meu...

     Si al tuturor fanilor 3Rei Sud Est dupa ce s-au despartit cei 3 nebuni era sa ii vedem impacati,cantand din nou impreuna,cum faceau in anii lor de glorie si ne doream asta in fiecare secunda,ne rugam zi de zi si seara de seara,speram in adancul sufletului nostru ca vor reveni,ca ii vor chinui amintirile,ii blestemam sa ramana fara bani ca sa se impace(erau constienti ca din 3se au castigat toti 3 cel mai mult),sa nu poata dormi noaptea :)) .....fana dementa ce sunt si binevoitoare ;))
si dupa aproape 3 ani si ceva de rugaciuni,sperante aruncate aiurea,stiri despre impacare false,intr-un final a venit si vestea BOMBA:3Rei Sud Est se vor impaca pentru o seara si vor concerta la RMA 2012,in CRAIOVAAAA:X:X:D:D:D:D
Ce putea fi mai bine de atat?Eram la camin,dormeam,iar colegele mele se uitau la stiri si ca prin vis mi s-a parut ca am auzit ceva de 3se...am sarit ca arsa,intreband "Ce e cu 3se?unde?s-au impacat?":)) raspunsul a venit din partea uneia din fete:"Stai linistita ca ti s-a parut,nu e nimic de 3se" .Dar intre timp a fost un promo la stiri in care zicea ca 3se s-au impacat pentru o seara....dupa publicitate..de o luna:)) mi se parea ca nu se mai termina ca bagasera toate reclamele posibile si imposibile am vazut si stirea :)) eram :O:O \:D/
3se impreuna din nou,pentru o seara,concert live:O:O:O:O TREBUIE SA FIU ACOLO SI VOI FI....
Asta era sa ma coste sump:vreo 4 restante din 6 examene:)) pentru ca eram in transa de cand am aflat..eram zambitoare,glumeam mereu,cei care ,ma cunosteau mai demult stiau ca asa reactionez,dar cei care nu ma stiau au ramas socati de transformarea mea:fetita cuminte,la locul ei,glumeata si devenisem o nebunaaaa:))
Asa ca nu puteam lipsi...in niciun caz...si apuca-te si da telefoane:verifica daca e adevarat,apoi strange cat mai multi fani,sa avem toti tricouri cu 3se,ca sa vada ca le suntem alaturi si ca fanii nu i-au uitat,sa ne intalnim cu ei,sa ii vedem,sa vorbim,sa luam autografe,sa facem poze etc etc..Asa ca am vorbit cu Irina,Michael din constanta care a mai venit cu un prieten,cu masina,a veniut si bogdan cu sora lui,Alina,Vio,Ionel(prietenii mei din copilarie),m-am intalnit si cu Ersy...a fost un haos total pana la urma...Viorel ne-a zis  sa venim la repetitii la 19,iar repetitiile au inceput pe la 16-17,eu nu aveam cum sa ajung mai devreme...asta este...am ajuns la 20:)) dar tot am luat autograf de la Mihai(si mi-a scris numele fara sa ma mai intrebe cum ma cheama)...a fost fericirea mea suprema...Ca ma cunoaste....dinte fani am fost singura care i-a pupat pe mihai si laurentiu si ei inapoi m-au pupat:D:D:D,numai mie mi-au dat autografe,din pacate pt ceilalti fani....Mi-a parut rau ca nu am putut sa ii iau autograf si irinei,ma mai rugase si daria...a fost vina lui vio,pentru ca m-a mintit X( am incercat,dar baietii se cam grabeau..erau stresati si emotionati,ei mi-au zis asta...
Oricum,speram sa mai avem sansa asta
A fost genial,mondial...fericire deplina si un vis implinit...m-am transformat putin... :D
Cel mai rau mi-a parut ca nu am putut fi mai aproape de ei:( din pacate,daca am stat in spate sa ii vad cand apar inainte sa urce pe scena,nu am mai avut cum sa ajung in fata scenei...dar au fost alti fani acolo care aveau un banner cu 3se...noi am stat in lateral,dar eu am vazut totul pentru ca bogdan m-a tinut pe umerii lui in tot timpul cand au cantat..si din lateral era cel mai frumos banner(munca irinei)...
Mii de oameni,de toate varstele:copii,batrani,tineri,fredonau melodiile 3se,dovada ca 3se este o legenda...dupa ce au terminat de cantat,foarte multi spectatori au plecat...Baietii au fost impresionati de acest lucru,de sprijinul si dragostea fanilor,s-au convins ca desi s-au despartit,au ramas in continuare cea mai iubita trupa din Romania,asa ca s-au hotarat sa incerce sa faca un turneu mare,prin toate orasele mari ale tarii,ca fanii sa ii poata vedea pentru ultima data in formula de 3se...Pentru ca la RMA au fost fani din Bucuresti,Constanta,Gorj,Valcea,Hunedoara,Dolj,\ atata stiu eu,iar cei pe care nu ii cunosc nu pot spune de unde erau...
Le multumim baietilor pentru ca au cantat live...ca au facut o atmosfera de exceptie si speram ca si-au dat seama ceea ce inseamna un concert 3se pentru fnii lor si mai speram ca si-au bagat mintile in cap!:D






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Daca ai gresit in fata iubitei tale....

Impresii...trairi...intamplari...ganduri...viata...

Pamflete, Pamfleturi, Pamflet