Am cel mai bun internet!
Viteza maxima, de te doare capul,descarci un film in 3 zile:));
3 saptamani dintr-o luna in care nu este net,
Si cand ti-e lumea mai draga ramai fara net!
De obicei,cand sunt in sesiune(vara,iarna,restante,RR),cand am nevoie parca astia de la net ar sti ca exact atunci sunt eu on-line si imi taie netul sa-mi faca in ciuda.Bineinteles este si cel mai ieftin Internet,65 lei/luna Cablu(catvea programe cred ca 30)+Internet!
Si atunci cand ai probleme operatorii din zona au si ei probleme:Ba sunt liberi,ba ca vin azi,vin maine si vin dupa o saptamana daca isi aduc aminte...
Daca suni la dispecerat,dupa ce te lasa sa astepti o ora iti inchid telefonul in nas,suni din nou,astepti o jumatate de ora ,iar iti inchid,iar daca mai ai minute si suni si a treia oara atunci e cu noroc:iti zic ca vor trimite o echipa sa verifice,dar ti se lungesc urechile si iti creste si barba,iti albeste si parul daca stai sa astepti dupa echipa care s-a ratacit pe drum...
Stiu ca se mai intampla si la alte firme de internet,am avut si RDS si mai pica netul dijn cand in cand ,dar acum e prea de tot.Plus ca eu folosesc netul doar in weekend,ca atunci sunt acasa si in vacante,ca in rest stau la camin...
si nu-mi convine sa dau atatia bani aiurea!
Cea mai proasta retea este AKTA!
Nu va bagati Internet prin AKTA!


Concluzia:Traim in Romania!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Daca ai gresit in fata iubitei tale....

Impresii...trairi...intamplari...ganduri...viata...

Pamflete, Pamfleturi, Pamflet