Tiramisu

Ehhh....e ceva vreme de cand nu am mai postat nimic pe blog,insa dupa sesiune am avut un program foarte incarcat la scoala,iar cand aveam timp liber nu aveam net...deh,Romania,ce sa-i ceri?
Revenind la oile noastre,acum,ca se apropie Sfintele Pasti as vrea sa prezint o reteta de Prajitura Tiramisu pe care am facut-o de Revelion si care mi-a placut enorm si mie,dar si celor pe care i-am avut ca "degustatori" :d.Si pt ca era ziua mamei mele,am scris si "La Multi Ani!" pe ea:d:x

TIRAMISU

Ingrediente:


-2 pachete piscoturi Savoyardi(adica 800 grame de piscoturi in total)
-1 litru cafea(preparata cu apa si putin zahar)-pt inmuiat piscoturile
-500 ml frisca Hulala

 Crema:
-2 plicuri crema pt Tiramisu Dr.Oetker(120 gr in total)
-400 ml lapte fiert si racit
-200 gr smantana dulce(pt ca mie nu imi place branza mascarpone,insa garantat e mai bun cu smantana)
-1 fiola esenta de rom Dr.Oetker
 Mod de preparare pt crema:
Se bat toate ingredientele de la "Crema" cu mixerul timp de 6 minute.Separat,se bate Hulalaua cu esenta de Rom.

Crema de Ness:  

Se amesteca urmatoarele ingrediente intr-un bol pana se omogenizeaza.
-5 lingurite zahar pudra
-5 lingurite frisca batuta
-5 lingurite de Ness


Crema finala:Se amesteca crema cu frisca(cu mixerul),apoi peste compozitia rezultata se adauga crema de ness.Se amesteca toate pana rezulta o crema putin maronie(ca in imagine-la fel ca un caramel,dar mai deschis). 






Prepararea Prjiturii
Se prepara cafeaua si se raceste.Se inmoaie piscoturile unul cate unul in cafea,pe ambele parti(nu mai mult de 3 secunde) si se aseaza pe o tava.Dupa ce se completeaza stratul de piscoturi se pune crema,apoi urmatorul strat de piscoturi,crema etc,iar deasupra se pudreaza bine cu cacao pudra.
 



















Pofta buna!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Impresii...trairi...intamplari...ganduri...viata...

Daca ai gresit in fata iubitei tale....

Pamflete, Pamfleturi, Pamflet