StreSsiune


 STRESIUNEAAAA.....Hopa-hop ca au trecut sarbatorile de iarna si am sarit brusc cu piciorul intr-o groapa urata,adanca de o luna si plina cu noroi care miroase urat si arata groaznic ,denumit SESIUNE.


De la caz,la caz,un examen,2, pe saptamana...poate chiar 5 examene in 4 saptamani cu minim 2-3 zile intre ele,maxim 4-5,ca in cazul meu...colocviile deja au trecut,intru in examenele MAARI....


 Greu cu sesiunea asta,multe cursuri,subiecte grele,prea putin timp pt invatat,poate si un strop de lene pe ici-pe colo,trebuie credite,mult stres,oboseala,zile negre si nopti albe....si totusi viata de student e frumoasa....o sa ne amintim cu drag de ea mai tarziu...si o sa ne fie dor chiar si de stresul din timpul sesiunii.

E adevarat,pt unele examene invata mai usor,pt altele stau si ma chinui pana simt ca lesin...

La mine,sesiunea are iz de  Redd's(cu lamaie),combinat cu putina cafea slaba,portocale,banane,clementine si bineinteles,minunata ciocolata.....
Multe nopti nedormite,zile obosite....

Nici macar nu mai stiu de mine:)) sunt asa de ametita,stresata....nu mai vreau restante....am avut 2 pe care le-am luat din prima in toamna...in anul I(in iulie am picat mecanica teoretica si fizica cuantica....vorba aceea:"cine stie,cunoaste")...asa ca
 sper sa ma intelegeti..materii grele,urate...mult de invatat....poate si un pic de ghinion...asta este...se spune ca nu ai trecut prin facultate daca nu ai avut cel putin o restanta...sau ca nu esti un student adevarat daca nu stii ce inseamna sa ai cel putin o restanta....ehh...la mine au fost 2...:D:D...bine ca le-am luat din prima...altii trag si in anul 4 de ele;))


Revenind la oile mele(noastre),dragul meu cititor,stiu ca si tu stii cum este cand ai un examen...mai ales atunci cand nu ai chef de invatat sau ti-e lene,sau sunt multe cursuri si putin timp...mereu am zis:o sa ma apuc din timp de invatat,o sa citesc fiecare curs dupa ce vin de la facultate....aproape ca ma credeam si eu:))=))...dar nu a fost asa...program incarcat etc.

Mereu e vina ghinionului,a profesorului,a pisicii negre care ne-a taiat calea atunci cand nu trecem un examen....niciodata a noastra...stiu...scuze, scuze...Eu zic ca sunt mai multe cauze...dar si vina noastra in primul rand:D:D

Eu invat mai bine cu un cappuccino,cu o portocala,o ciocolatica sau o doza de redd's*-.nu mereu...doar cand e mai usor,am timp putin si lene multa;))....si iau cate o gurita de dimineata si pana seara...sau pana a 2a zi cand o termin;)).....acum ar trebui sa invat,pt ca am un examen foarte greu luni...
Da,stiu,,,ar trebui... si eu ce fac?pierd timpul pe net;))....ooofff..viata asta...sesiunea...Adevarul e ca mi s-a stricat pc si abea abea am reusit sa il fac...acum vreau sa vad daca functioneaza cum trebuie;))

Oricum,viata insasi este un examen pe care il sustinem  zi de zi...uneori il trecem cu 10,alteori abea luam 5,iar de multe ori il picam,din pacate...si,unele restante nu se mai pot da a doua oara...Asa ca ar trebui sa fim atenti zic eu,sa invatam din toate cate putin,ca sa putem sa luam cu brio toate examenele pe care ni le da viata...

In urmatoarele 10 minute ma bag la invatat serios ca azi am cam tras mata de coada..si trebuie sa iau examenul de luni cu nota buna...nu vreau sa imi pierd bursa pentru care am luptat atata timp si din greu...

Ii multumesc lui Dumnezeu ca pana acum mi-a ajutat mereu,sper ca si de acum inainte sa imi fie alaturi si sa ma ajute sa ma desurc la examene,sa le iau cu note bune.

Doamne ajuta!
mie,dar si tie,dragul meu cititor, care esti student sau ai orice fel de examen!

Multa bafta in STRESIUNE!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Impresii...trairi...intamplari...ganduri...viata...

Daca ai gresit in fata iubitei tale....

Pamflete, Pamfleturi, Pamflet