Internetul apropie persoanele...

Interesant cum internetul asta face minuni..am cunoscut atatea persoane pe internet;...putine le-am vazut si face to face...desi mi-as fi dorit sa ma intalnesc cu mai multe...
"Am cunoscut",daca pot zice asa,nu demult,o persoana foarte dulce,de treaba,inteleapta,din Suceava,care cred eu ca imi seamana...Are o poveste de dragoste destul de interesanta si foarte frumoasa,care inca nu s-a incheiat...a avut nunta,iar povestea merge mai departe...
E un suflet inocent si cu frica lui Dumnezeu,o femeie puternica si care se descurca in orice situatie...are o inima mare si mi-ar placea foarte mult sa ne vedem fata in fata....Dar cine stie?Dupa cum la mine e valabila zicala"Ai grija ce-ti doresti ca se poate indeplini" nu m-ar mira sa ne intalnim vreodata...
Azi am vorbit foarte mult cu ea..O cheama Ana-Maria
.Daca as fi avut o sora,mi-ar fi placut sa semene cu ea...Ii place sa scrie si colaboreaza cu diverse ziare si reviste ca si reporter...probabil ca va deveni pe parcurs unul dintre cei mai buni reporteri...am citit cateva rticole scrise de ea si chiar se pricepe...O admir si ma bucur pentru ea in acelasi timp...ma bucur ca am dat peste profilul ei de hi5,pt ca asa am reusit sa iau legatura cu ea...din pura intamplare...Imi face placere sa vorbesc cu ea,de fiecare data cand vorbim imi da o stare placuta...Emana multa dragoste si fericire...E la fel de placuta precum razele soarelui...Chiar daca nu ne-am intalnit fata in fata,intre noi doua s-a creat  o legatura...Din prima clipa am simtit ceva...ca si cand ar fi o persoana foarte apropiata de sufletul meu...poate asa a fost sa fie..
Eu cred ca nimic nu se intampla pur si simplu...totul se intampla cu un motiv...Dumnezeu are grija de toate sa se intample la timpul lor....

Sper sa ne vedem la vara....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Daca ai gresit in fata iubitei tale....

Impresii...trairi...intamplari...ganduri...viata...

Pamflete, Pamfleturi, Pamflet