"Acelasi tren,dar nu aceleasi gari...."

 Am plecat din nou cu trenul spre "Societatea de tortura".Trenuri,gari....exact ca in melodia de la Voltaj-Cer si pamant-"Acelasi tren,dar nu aceleasi gari"...La mine e putin diferit,acelasi tren,aceleasi gari sau alte trenuri,alte gari....
Cand eram mica mergeam foarte putin cu trenul,aproape deloc,pentru ca avand scoala aproape de mine nu era nevoie sa ma duc cu un mijloc de transport pana acolo.In plus,distantele mari le faceam cu masina cu parintii sau cumparaturile in orasul vecin(la 10 km distanta) ori daca ma duceam la bunici(care stau la aproximativ 2 km distanta de mine) imi luam bicicleta.Asa ca mereu imi doream sa merg cu trenul,sa ma plimb pana ma satur.Mi se parea asa de interesant incat atunci cand unchiul meu pleca in Craiova cu trenul vroiam sa merg cu el numai de dragul trenului.
Se pare,insa,ca zicala "Ai grija ce-ti doresti ca se poate indeplini" are efecte la mine...dar pe termen lung.A fost valabila in 90%din cazuri in viata mea...=)) chiar si in cazul mersului cu trenul pana o sa ma satur=))
:D pt ca am inceput liceul la 50 km distanta de mine,adica in Craiova.Asa ca am fost nevoita sa invat trenurile de pe ruta Craiova-Tg-Jiu.Si 4 ani de zile am devenit "Informatii CFR" pt cei care nu stiau exact trenul,linia,ruta etc.SI TOT NU MI-A AJUNS.MA SATURASEM DE RUTA ASTA,INTR-ADEVAR SI DE TRENURILE PERSONALE DE PE RUTA AIA.Adica vroiam sa merg pe distante mari, cu Rapid sau Accelerat....Si uite ca am rezolvat-o si pe asta...:D/pt ca de la mine pana la Bogdan sunt cam 300 km(suficient de mers cu trenul adica vreo 3 ore)si innebunesc si cu Rapidul,cu personalul nici nu ma gandesc sa incerc vreodata sa merg pana in Bucuresti.A fost mai greu la inceput pt amandoi,pana ne-am obisnuit cu trenurile pe rutele Filiasi(Craiova)-Bucuresti Nord.si invers.Asa ca am devenit "informatii CFR" pe ruta Craiova -Bucuresti Nord.
Acum chiar pot spune ca m-am saturat de gari,trenuri,rute,cai ferate etc dar mai ales de distante.Deocamdata nu am ce face,le accept ,desi le detest.Acum pot spune ca prefer masina,chiar daca imi este rau in masina pe distante mari...Foar ca mereu va trebui sa merg undeva...distanta va ramane aceeasi,trenurile nu se vor schimba,nici garile si nici rutele...Pacat...:(

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Daca ai gresit in fata iubitei tale....

Impresii...trairi...intamplari...ganduri...viata...

Pamflete, Pamfleturi, Pamflet