Ajutor pentru parul degradat!!!

  Stiu ca orice fata viseaza sa aiba un par frumos precum cel al vedetelor de la Tv.Nu este foarte greu sau foarte costisitor,insa trebuie acordata mai multa atentie si ingrijire podoabei capilare.
  Acum cateva zile,o colega de facultate se plangea ca nu mai stie ce sa faca fiindca ii cade parul.L-a tuns,dar acum il vrea lung si s-a saturat sa tot taie din el degeaba.Aceleasi probleme le-am intampinat si eu,uneori,din cauza stresului,caderea parului devine asa de problematica incat ma tem sa nu raman fara par.
  Aveam problema asta si cand eram la liceu,insa atunci chiar era grava.O enerva pana si pe gazda mea,care era o femeie de nota 20 si foarte calma,dar cum peste tot prin casa era par de al meu s-a hotarat la un moment dat sa ma convinga sa imi cumpar ulei de ricin.Imi masam scalpul seara de seara,pana am scapat de problema.Nu 100%,insa efectele sunt vizibile cu ochiul liber.Parul e mai sanatos,mai stralucitor,mai puternic.
Asa ca am niste sfaturi practice si pentru orice buzunar pentru toate fetele care au probleme cu parul.
   ULEIUL DE RICIN maseaza-ti scalpul cu el seara de seara,pana observi efectele benefice.
   TINCTURA DE ARDEI IUTE!Foarte buna pentru caderea parului,o poti cumpara de la farmacie sau plafar ori o poti face tu acasa,din ardei iute.Iti masezi scalpul cu ea timp de 3 saptamani seara de seara,insa ai grija ca s-ar putea sa te usture si mainile si ochii,poate chiar si scalpul.O ti 15 minute,dupa care clatesti.Recunosc ca nu am incercat-o,dar am auzit din multe surse ca da rezultate spectaculoase.
 Miere,Ulei de masline si Scortisoara macinata.Le amesteci pe toate pana se formeaza o pasta,apoi masezi cu ele scalpul.Le tii 15 minute,apoi speli parul.Pentru rezultate extraordinare,foloseste-o de la 3 la 5 ori pe saptamana.
Piper negru si Seminte de Lime macinate cu putina apa.Se face o masca rezultata din amestecul in cantitati egale al acestor ingrediente . Aplicat zilnic pe sclap, are efecte imediate si extrem de eficiente.

Uleiul de migdale si cocos.Dupa masarea intregului scalp cu uleiul de migdale si cocos, aplica sucul de la doua lamai pe tot parul, lasa-l timp de sapte-opt minute, apoi clateste.
Uleiul de masline combinat cu galbenusul de la ou.Se amesteca pana se obtine o masca.Aceasta masca se tine timp de 7-8 minute pe par,dupa care se spala.

Amesteca Samburi de Lamaie si Piper Negru, adauga putina apa si obtine o pasta pe care o aplici pe par si o lasi sa actioneze timp de 15 minute, apoi clateste cu apa calduta.

Pentru par gras sau matreata,dupa ce te speli pe cap clateste parul cu apa in care ai pus o lingura de otet sau zeama de lamaie.Aceste 2 ingrediente fac parul sa fie si mai stralucitor,in mod natural,fara sa folosesti produse care contin chimicale.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Daca ai gresit in fata iubitei tale....

Impresii...trairi...intamplari...ganduri...viata...

Pamflete, Pamfleturi, Pamflet