1 OCTOMBRIE!

De azi e 1 octombrie!S-a inceput oficial noul an universitar...
  Eu nu vroiam.Mai vreau acasa...M-am obisnuit acasa si acum imi este foarte greu sa plec...dar trebuie si nu am ce sa fac decat sa ma resemnez...Duminica o sa imi iau jucarioarele si o sa  mi le car la camin...Un nou an universitar,o alta camera de camin,alte colege de camera,alti profesori si alte materii....
  Sper sa fie destul de acceptabil anul asta si in camin si la facultate,sa pot sa ma descurc cu examenele bine si sa imi pot mentine bursa...
Caminul in care stau eu are doar cateva camere renovate,dar sunt ocupate de studentii cu pile sau din comisiile de cazare."PLEAVA" sta in camere nerenovate,care au dusuri vechi de 20 de ani,toalete care nu mai trag bine,linoleu pe jos,mochete rupte si vechi,4 noptiere vechi(pe cand noi suntem5 in camera),paturi la fel.Bine ca nu trebuie sa venim si cu patul sau sifonierul de acasa...Ca frigider trebuie sa ne aducem,plita sau resou pt gatit,poate chiar aparate pentru facut caldura la iarna,caci un calorifer cu 5 elementi nu face fata la o camera mare.Poate doar daca ar functiona perfect...dar,in general,e cam rece.Avem termopane.Doar cu numele,pentru ca intra frigul pe la geam de zici ca stai afara...
Macar colegele de camera sa fie de treaba si sa ne intelegem...ca in rest,de la camin nu poti cere nimic.Primesti doar camera cu 5 paturi,sifoniere,3 mese si 3 scaune sau 4,o mocheta si baia..nerenovate.

Acum,vreau sa le urez tuturor mult succes in noul an universitar,dar si scolar,pentru cei mai mici decat mine...



aveti aici un link,sa va faceti o idee despre cam cum arata o camera in caminul unde stau eu...http://www.estiri.ro/stire/Actualitate/6/29731/cazarea-in-camine-a-inceput-cu-reclamatii/0/

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Impresii...trairi...intamplari...ganduri...viata...

Daca ai gresit in fata iubitei tale....

Pamflete, Pamfleturi, Pamflet