2012

Nu vreau sa vorbesc despre film,sincera sa fiu nici macar nu l-am vazut...am avut tentative,insa au esuat...
Citeam de curand pe un site despre  planete...si din link in link si din site in site am ajuns aici: 
 ,unde se spune ca anumiti cercetatori au ajuns la conluzia ca in 21 decembrie 2012 se va sfarsi lumea.Iar azi,pt ca atunci cand ma mananca mainile nu am ce face decat sa ma scarpin cu tastatura =)),am intrat pe o alta pagina a aceluiasi site,in care scrie ca sfarsitul lumii va veni peste vreo 7 miliarde de ani.Pentru cei interesati,pagina este aceasta:  
http://www.descopera.ro/stiinta/2431610-pamantul-sub-amenintarea-soarelui

Acum chiar nu mai stiu ce sa cred...ori in 2012 ori peste 7 miliarde de ani???Canda candva se va intampla si asta,dar...pana la urma cred ca numai Dumnezeu stie...Voi ce credeti?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Impresii...trairi...intamplari...ganduri...viata...

Daca ai gresit in fata iubitei tale....

Pamflete, Pamfleturi, Pamflet